Forum www.zlyteam.fora.pl
Forum gildii BT
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Info o winter update 2007

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zlyteam.fora.pl Strona Główna -> Update'y
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
master
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek :)

PostWysłany: Wto 22:51, 27 Lis 2007    Temat postu: Info o winter update 2007

Niesamowite nowości.
Cytat:

By dzielić punkty doświadczenia, lider Twojej drużyny musi aktywować tą opcję poprzez menu. Niemniej jednak, nie możliwym będzie, żeby osoba o poziomie 150 polująca na smoki nabijała doświadczenie przyjacielowi z poziomem 10, który bezpiecznie czeka w mieście. Aby dzielenie
doświadczenia było aktywne, muszą być spełnione pewne warunki. Po pierwsze, tylko postacie o podobnym poziomie mogą dzielić doświadczenie podczas polowania. Precyzyjniej; poziom najsłabszego gracza w drużynie nie może być mniejszy niż 2/3 poziomu najsilniejszego członka party. Oznacza to, że postać z 40 levelem może współpracować z 60, jednak z poziomem 20 już nie. 200 poziomowy gracz może dzielić doświadczenie z 300.
Po drugie, odległość wszystkich członków drużyny od lidera musi być mniejsza lub równa 30 segmentom Dzielone doświadczenie działa również, kiedy jesteś jedno piętro wyżej lub niżej. Na koniec, wszyscy członkowie drużyny muszą być zaangażowani w polowanie. Oznacza to, że powinni oni leczyć innego członka drużyny lub atakować potwory.

Dzielone doświadczenie nie jest jedynym prezentem świątecznego update. Możesz w końcu decydować o wyglądzie swojego łóżka! Odwiedź lokalny sklep z meblami aby zakupić zmodyfikowane zestawy zielonych, czerwonych, żółtych lub zwykłych-niebieskich. Aby upiększyć swój domek używając nowych rodzajów łóżek, użyj zestawu na poduszce pustego łóżka i zostanie ono przemodelowane w mgnieniu oka. Weź pod uwagę to, że zestawy te działają jedynie na łóżkach, więc będą one bezużyteczne, jeśli Twój dom lub pokój jest zbudowany z szałasu, słomianych mat lub hamaków.

Czy nie czułeś się jak ryba bez wody, gdy wędrowałeś po tibijskich plażach i miałeś ochotę wskoczyć do tego wspaniałego oceanu? W Tibii zostały otwarte pierwsze publiczne pływalnie. W specjalnie odseparowanych miejscach (nie chcemy abyś został pożarty przez rekiny), gracze mogą szybciutko przebrać się w ich kostiumy kąpielowe i wskoczyć do niebieskiego, tibijskiego morza! Nie tylko pływania może stać się Twoją ulubioną rozrywką, także przyjaciele grający w piłkę wodną pokochają możliwość uprawiania swojego hobby.

O.o comment plx Very Happy
Nowe Stworzenia.
Cytat:

W tym update nie tylko tereny ulegną zmianom, ale również zostaną wprowadzone nowe potwory do już istniejących miejsc. Niektóre z nich chcielibyśmy wam dziś przedstawić.

A owe "stworzenia" wyglądają tak:
Kotki Smile

Wiewióry O.o

Smocze dzieci Very Happy

Nowy wygląd trolli. Cool

Szef trolli Exclamation

Nowe rodzaje cyklopów... Razz



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez master dnia Sob 19:15, 08 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesterek




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 21:38, 30 Lis 2007    Temat postu: Za...

W sumie to chyba dobry pomysł dodać resztę informacji. Zrobi się taka mała encyklopedia na temat zimowego update'a. Zawsze to lepsze mieć informacje tutaj niż skakać po stronkach. Możesz dodać te konkretne typu, zmiany u profesji i napomknąć tylko o expie x2 i pacc+7 Cool
Dla czytelnika bd to odrazu łatwiejsze mieć to wszystko w jednym miejscu. Jestem za.....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lesterek dnia Sob 12:38, 01 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
master
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek :)

PostWysłany: Sob 9:49, 01 Gru 2007    Temat postu: ok

Jak znajdę garstkę czasu to sie tym zajmę... Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesterek




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 22:45, 01 Gru 2007    Temat postu: ehh...

No to fajnie, znajdź Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 20:19, 02 Gru 2007    Temat postu:

Smile ej a kiedy wogóle jest ten update??
Powrót do góry
Lesterek




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Pią 17:05, 07 Gru 2007    Temat postu: Nowe newsy.....

Nie ma Admina, więc zwracam uwagę na fakt, że w dniu wczorajszym pojawiły się nowe newsy na temat up date. Narazie odsyłam na tibia.pl, ale wkróceinfo pojawi się też tutaj Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
master
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek :)

PostWysłany: Pią 19:11, 07 Gru 2007    Temat postu: ^

Heh ów admin zaraz będzie....
pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
master
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek :)

PostWysłany: Sob 19:32, 08 Gru 2007    Temat postu: Starsze teasery... cz.1

I
Cytat:

Czy myślałeś kiedyś o tym, aby przeprowadzić się na wieś? Tegoroczna zimowa aktualizacja doda do gry parę naprawdę nowych piękności do tibijskiego marketu nieruchomości. Marzyłeś o życiu niczym stary MacDonald z grupą przyjaciół? Teraz możesz kupić sobie własną farmę, wraz z polami, i nie mniej niż trójką budynków! A co powiesz o okazałej rezydencji przy morzu, którą cechuje ekskluzywny widok na dziką plażę? A może Twoja własna wieża złowieszczego maga? Być może jednak jesteś zainteresowany czymś specjalnym, jak na przykład niezwykłym domem-łodzią, który posiada podwodne obserwatorium?
Oczywiście znajdą się też nowe miejsca zamieszkania dla tibijskich kreatur. Tajemniczy nowy loch, został niedawno odkryty na północ od Port Hope, a plotki głoszą, że są tam jeszcze dalsze miejsca, które tylko czekają na to, aby zostać odkryte.
Co więcej, wiele dotychczasowych lokalizacji zostało odnowionych! Poza egzotycznymi namiotami Nomadów i ponurymi wejściami do niebezpiecznych gniazd pająków, jest jeszcze wiele do odkrycia! Już wkrótce odkryjesz, że Tibia wygląda znacznie ładniej niż kiedykolwiek przedtem!

Czyżby to nowe Mount Sternum?

A to chyba nowe legowisko pająków niedaleko Port Hope...

...oraz nomadzi O.o

II
Cytat:

Tegoroczna świąteczna aktualizacja staje się coraz bardziej tajemnicza. Poszukiwacze przygód gotowi na wyzwania powinni porozmawiać z mieszkańcami tibijskich miast, albowiem niektórzy z nich będą mieć dla nich całkiem nowe zadania do wykonania. Nie bądź nieśmiały tylko dlatego, że wciąż jesteś niedoświadczony - praca znajdzie się dla każdego. Jeśli zaś jesteś dość wyszkolony, możesz być nawet w stanie odnaleźć ukryte zadania.
Ponadto, spodziewa się, iż w czasie świątecznej aktualizacji przybędzie kupiec. Jako, że jest on nowy w świecie Tibii, będzie podróżował w celu poznania tutejszych miejsc i dostępnych tam towarów. Poszukuje on interesujących dóbr, tak więc może zechcieć kupić część twojego złomu, jeśli tylko uda Ci się pozyskać jego zaufanie.
Czy marzyłeś kiedyś o tym, aby zostać agentem jak James Bond i rozwiązywać sekretne misje? Niewątpliwie powinieneś więc dołączyć do Tibijskich Tajnych Służb. Jednakże wybierz mądrze oddział w którym chcesz pracować, gdyż decyzja ta jest nieodwracalna! Jesteś raczej zabawną i rozgarniętą osobą, która lubi płatać figle i żartować? W takim wypadku gildia głupców powita Cię z otwartymi ramionami i na pewno będą mieli dla Ciebie jakieś dowcipne zadania. Co więcej, krążą plotki, o tajemniczych, nomadzkich kryjówkach gdzieś na Daramańskiej pustyni.
Dodatkowo, poza nowymi zadaniami, dodaliśmy garść zabawnych sezonowych festiwali. Poza dobrze znanymi świętami takimi jak Nowy Rok albo Walentynki, będą tu również tak zaskakujące wydarzenia jak miesiąc kwiatów albo dni maskarady aby uczynić Twoje tibijskie życie bardziej atrakcyjnym.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
master
Administrator



Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocek :)

PostWysłany: Sob 20:02, 08 Gru 2007    Temat postu: Starsze teasery... cz.2

III
Cytat:

W związku z wyrównywaniem profesji, znacznie rozbudujemy istniejący system żywiołów. Niektóre potwory są odporne na pewne żywioły, np. węże na truciznę. Obrażenia zadawane przez różdżki magów również należą do określonych żywiołów. W chwili obecnej mamy ich w Tibii trzy typy: ogień, energię oraz truciznę. Po aktualizacji trucizna będzie przynależeć do nowo wprowadzonego żywiołu ziemi, co oznacza, że gracze będą zadawać obrażenia bezpośrednio od ziemi, zamiast okresowych od trucizny. Uczyni to niedocenianie zaklęcia trucizny ponownie użytecznymi. Ponad to, wprowadzone zostaną trzy zupełnie nowe żywioły: lód, świętość i śmierć. Wszystkie sześć z nich wpłynie na kreatury, bronie, ekwipunek oraz czary. Nie trzeba chyba więc mówić, że dodana zostanie garść nowych zaklęć, część starych zostanie ulepszona i otrzyma nową nazwę, jeszcze inne zaś będą od teraz dostępne dla innych profesji niż poprzednio.

Magowie są szczególnie utalentowani w używaniu ognia i energii, więc będą mieć potężne czary oraz będą mogli tworzyć runy związane właśnie z nimi. Druidzi utracą możliwość tworzenia run zaklęć ognia i energii, nauczą się za to zaklęć lodu i ziemi oraz tworzenia odpowiednich run tychże żywiołów. Magowie nie przejmujcie się - nadal będziecie w stanie używać run wytworzonych przez innych, będziecie także w stanie rzucić proste zaklęcia należące do innych szkół magii niż wasza własna. Magowie oraz druidzi będą mogli wybrać pomiędzy dwoma, ogromnymi czarami obszarowymi. Pomimo, iż ich potencjał magiczny pozwoli na mistrzowskie opanowanie jedynie jednego z nich, zawsze będą w stanie użyć tego drugiego w zależności od potrzeb polowania.

Rycerze również będą w stanie kontrolować moce żywiołów przez pewien okres czasu - przyjdą im tu z pomocą magowie. Kilka broni będzie pulsować magiczną energią i będą mogły zostać zaklęte. Przy pomocy tajemniczych teleportów, znajdujących się w każdym mieście, utalentowani druidzi oraz magowie posiadający konto premium będą mogli odwiedzić święte kaplice, aby napełnić klejnoty magiczną energią. W zależności od tego, która z nich została użyta, te potężne klejnoty tymczasowo będą w stanie napełnić broń magiczną mocą, dzięki czemu będzie ona zadawać zarówno obrażenia fizyczne jak i obrażenia pochodzące od odpowiedniego żywiołu (lód, ziemia, ogień lub energia).
Paladyni jako jedyni mogą okiełznać święte czary, które są szczególnie efektywne przeciwko nieumarłym. Mając do dyspozycji święte czary dystansowe oraz obszarowe, są w stanie potężnie uderzyć kreatury śmierci i rozkładu. Co więcej, mogą oni używać strzał reprezentujących moce różnych żywiołów, co pozwoli im wykorzystać piętę Achillesową poszczególnych potworów.
Oprócz czterech profesji, również potwory zostaną dotknięte nowym systemem. Wszystkie z nich będą czułe, bądź niewrażliwe na poszczególne żywioły. Mag nie może zranić smoka używając swego repertuaru zaklęć ognistych, niezależnie od tego jak potężny by nie był, ponieważ smoki są oczywiście niewrażliwe na ten rodzaj ataków. Z drugiej strony zaś druid przy pomocy swoich lodowych czarów będzie w stanie poważnie zranić ogniste potwory.
Zmienimy również sposób odnowy punktów życia i many. Rycerze nie są za specjalnie utalentowani magicznymi zdolnościami, tak więc dotychczasowe czary oraz runy lecznicze będą dla nich praktycznie bezużyteczne w przyszłości. Aby wynagrodzić im te braki, otrzymają oni trzy nowe różne mikstury lecznicze. Dodatkowo nauczą się nowej metody natychmiastowego oczyszczania swych ran. Magowie otrzymają do dyspozycji trzy rodzaje mikstur odnawiających manę. Paladyni posiadają pewne zdolności magiczne oraz umiejętności podobne do rycerzy, więc będą w stanie używać dwóch z trzech rodzajów obydwu eliksirów. Podczas walki, generalnie będziecie w stanie używać czarów wspomagających jak leczenie w tym samym czasie co zaklęć ofensywnych.
Następnym razem gdy będziecie planować długie polowanie, będziecie mieli do wyboru naprawdę wiele opcji aby przygotować się skutecznie. Których klejnotów powinienem użyć, aby zakląć mą broń? Które zaklęcia powinny znaleźć się na mojej liści hotkeyów? Która runa będzie najskuteczniejsza przeciw tym potworom? Który amulet powinienem założyć aby obronić się przed danym żywiołem? Rozbudowany system żywiołów z całą pewnością dodaje pewnego rodzaju urozmaicenie do Tibii i zagwarantuje, że każda profesja będzie miała pewne zalety w walce ze specjalnymi potworami.



Kapliczki:
ogień...

lód...

ziemia....

oraz energia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lesterek




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 13:30, 09 Gru 2007    Temat postu: E no...

Masterek widze, że się postarałeś.... GZ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zlyteam.fora.pl Strona Główna -> Update'y Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin